Anunț important pentru acte bursă

  1. Pentru obținerea bursei de studiu, actele necesare vor fi depuse la secretariatul unității școlare sau trimise scanat la adresa de email cni_pn@yahoo.com în perioada 21-29 aprilie 2021.
  2. În funcție de bugetul alocat, bursele de merit vor fi repartizate descrescător în baza situației școlare existente.
  3. Datorită fondurilor alocate se va atribui doar un singur tip de bursă (socială/ de studiu/ de merit)

Criterii de acordare a burselor conform ordinului nr. 5576/2011

BURSE MERIT – SEMESTRUL II

Art. 8.  ̶ (1) Bursele de merit se acordă elevilor care se încadrează în cel puțin unul din cazurile următoare:

  1. a) au rezultate deosebite la învățătură: au obținut media generală de cel puțin 8,50 și nota 10 la purtare în anul școlar anterior, respectiv în primul semestru al anului școlar, pentru elevii aflați în clasele de început ale învățământului primar, gimnazial, liceal sau profesional;
  2. b) au obținut locurile I, II sau III la etapele județene ale olimpiadelor și concursurilor școlare naționale organizate de MECTS;
  3. c) au obținut locurile I, II sau III la etapele județene ale competițiilor/concursurilor cultural – artistice, cu caracter sportiv sau cu caracter tehnico-științific, de nivel național, organizate

de MECTS.

(6) În perioada de acordare a bursei, elevii pot pierde bursa dacă nota la purtare este mai mică decât 10.

BURSE DE STUDIU – SEMESTRUL II

Art. 9. – Bursa de studiu se acordă elevilor care provin din familii cu un venit lunar mediu net pe membru de familie pe ultimele 3 luni cel mult egal cu salariul minim net pe economie ( 1386 lei) şi care îndeplinesc simultan condiţiile: au media generală peste 7,00 şi nota 10 la purtare în semestrul anterior celui în care se acordă bursa.

Art. 15. – (1) Pentru determinarea venitului mediu net lunar pe membru de familie se vor depune acte doveditoare în primele 10 zile lucrătoare ale fiecărui semestru.

(2) La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie, se iau în calcul toate veniturile cu caracter permanent realizate de membrii familiei, inclusiv alocaţia suplimentară pentru copii.

Acte necesare bursă de studiu:

  1. Cerere tip BURSĂ STUDIU – de la secretariatul colegiului (sau de pe site-ul colegiului);
  2. Declaraţie COMPONENŢA familiei şi OCUPAŢIA fiecărui membru;
  3. Copie după actul de identitate pentru fiecare membru al familiei(certificat de naştere sau carte de identitate;
  4. Adeverinţă în original cu VENITUL NET LUNAR realizat de fiecare membru de familie (unde e cazul) pe lunile IANUARIE, FEBRUARIE și MARTIE – 2021 (inclusiv valoarea tichetelor de masă); dacă nu a beneficiat de tichete de masă, să se precizeze acest lucru pe adeverinţa de venit;
  5. Copie după cupoanele cu alocaţia / alocaţia suplimentară pentru copii pe lunile respective;
  6. DECLARAŢIE NOTARIALĂ (pentru persoanele majore din familie care nu au realizat venit pe lunile respective, cu excepţia studenţilor);
  7. Copie după certificatul de deces (în cazul copiilor orfani de un părinte sau de ambii părinţi);
  8. Adeverinţă de la şcoală pentru fraţii elevi sau studenţi;
  9. Extras de cont.