PROGRAMUL
Concursului Pluridisciplinar PROSOFT@NT
(04-07.03.2025)
Marți, 4 martie 2025
- 1200 – 1800 – Sosirea participanților la Grand Hotel Ceahlău;
- 1400 – Ședință tehnică pe comisii de concurs;
- 1800– 2000 – Deschiderea oficială a concursului – Sala „Calistrat Hogaș” a Consiliului Județean Neamț;
- 2000 – Cina.
Miercuri, 5 martie 2025
- 730 – 830 – Micul dejun;
- 900 – Inaugurarea laboratorului de informatică dotat prin proiectul Ministerului Educației și Cercetării „Promovarea și susținerea excelenței în educație prin dezvoltarea competențelor în tehnologia informației”, invitați speciali – reprezentanții Ambasadei Japoniei și a Ministerului Educației și Cercetării
- 900 – 1230 – Susținerea probei individuale la matematică – săli de clasă etaj 1 corp clădire principal;
- 930 – Intrarea concurenților în laboratoarele de informatică;
- 1000 – 1300 – Susținerea probei individuale la informatică – laboratoare informatică;
- 1000 – 1300 – Concurs de soft educațional/pagini web – laborator multimedia;
- 1300 – 1500 – Dejun;
- 1500 – 1700 – Vizitarea municipiului Piatra-Neamț – cu Telegondola;
- 1400 – 1700 – Concurs de soft educațional/pagini web – laborator multimedia;
- 1400 – 1700 – Corectarea lucrărilor la disciplina matematică;
- 1700 – Afișarea rezultatelor;
- 1700 – Workshop Algolymp de rezolvare a problemelor de informatică de concurs;
- 1730 – 1830 – Depunerea și rezolvarea contestațiilor;
- 1900 – 2000 – Cina.
Joi, 6 martie 2025
- 730 – 830 – Micul dejun;
- 900 – 1100 – Susținerea probei pe echipe la matematică/informatică – laboratoare informatică;
- 1100 – 1330 – Corectarea lucrărilor și afișarea rezultatelor;
- 1000 – 1200 – Sesiunea de comunicări metodico-științifice „Vasile Țifui” – laborator multimedia;
- 1200 –1400 – Dejun;
- 1700 – 1900 – Festivitatea de premiere – Spectacol de gală – Sala „Calistrat Hogaș” a Consiliului Județean Neamț;
- 1930 – Cină festivă.
Vineri, 7 martie 2024
- 730 – 830 – Micul dejun;
- 930 – Workshop cu tema „Platforme educaționale și pedagogie inovativă”;
- 1400 – Plecarea delegațiilor.